sobota, 14 września 2013

Trening na Sumaku 8.09.2013 r.

 Przepraszam że dopiero teraz dodaje post ale nie miałam dostępu do laptopa :/
  No więc trening miałam na Sumaku, z Klaudią na Amolu i Martyną na Candy ... No na początku był leniwy i uciekał do środka więc Martyna Bryll pożyczyła mi swojego bata i od razu lepiej szedł potem kłus na początku leniwy ale się rozkręciliśmy.. kilka razy drążki przejechaliśmy .. lekko sobie ścinał .. i zaczęliśmy galopować było nawet dobrze a bałam sie że będzie gorzej ... później chwilę postępowaliśmy .. i skoczyliśmy krzyżaka z kłusa.. ładnie nam wyszło ... no i z galopu na początku ładnie skakał z galopu lecz potem Amol wyłamał a jak przestał to Sumak zaczął wyłamywać i to chyba z cztery razy aż w końcu p. Martyna powiedziała że mam z nim stanąć przed przeszkodą i on ma ją sobie powąchać itp ... no i potem jeszcze raz sobie skoczyliśmy i ładnie było :) Uważam że trening dosyć udany :)  no ale prawie bym zaliczyła glebę bo Smok tak gwałtownie odskakiwał ... Nawet fajnie jeździ się na Sumaku .. ale na Amolu i Herkim też mi się dobrze jeździ ... Niestety nie ma fotek ponieważ nie było fotografa ., ale macie takie małe nie ogary xd...
ze Smokiem i Klaudią <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz